|
Zoals velen zit ik ijlend van de hitte van een airco in huis te dromen. Zeker gezien ik tot 9kW aan niets opbrengende zonne stroom over heb vanaf volgend jaar is het idee om dit goed aan te pakken weer gaan leven. Op zolder heb ik redelijk veel ruimte over en is het makkelijk om naar de 4 slaapkamers door te breken. Voor ventilatie zit er al een 2cm spleet onder elke deur naar de overloop waar dan de centrale retour zal zitten. Dit zie ik zo voor me: De nadelen die ik zie: Mijn vragen zijn eigenlijk vooral: submitted by /u/ljruiten to r/Airco |